Highlights van de afgelopen maand!

2 oktober 2012 - Ann Arbor, Michigan, Verenigde Staten

Het is natuurlijk alweer veel te lang geleden, maar... ik ga jullie nu wel alle highlights vertellen die ik afgelopen maand heb meegemaakt!

September ben ik met school beginnen en het bevalt me allemaal harstikke goed hier. Ik begin het ook steeds leuker te vinden omdat ik steeds meer mensen leer kennen. Veel mensen willen veel weten over mij, maar natuurlijk ook over Nederland. Want ja, sommige mensen .. weten niet wat een '' Nederland '' is. Ik zal wat voorbeelden geven wat mensen mij echt hebben gevraagd!

- Do you have facebook in Holland?

-Is Holland in Sweden? No, it 's a country. But they speak Swedish, right?

-Does Holland make their own music and movies, or do you only listen and watch American movies and music?

-Which language do they speak in Holland?

-Do you write with letters?

-Holland in Amsterdam, right?

-Do you know where the netherlands is?
-yes
-[blablablablabla]
- so i'm dutch

-ARE YOU DUTCH? MY GRANDFATHER IS DUTCH TOO!

Jaja, sommige mensen..

Ik heb ook al veel vrienden gemaakt, en omdat je die weer kent kom je ook weer met meer mensen en hun vrienden in contact, echt super leuk!

Homecoming:

Ook was afgelopen week 'homecoming week'. Echt een super gave week. Elke dag moesten we ons anders kleden met een dresscode. Maandag was Red White Blue, Dinsdag: Down on the farm, Woensdag: Camouflaga, Donderdag: Super hero en Vrijdag moesten de senior zwart dragen. Het laaste uur vrijdag hadden we een peprally, en proberen de sportteams je op te peppen voor de wedstrijd in de avond, wat American Football was. Super gaaf om mee te maken! In de avond was dus de Football game en het begon met een hele fanfare, van zo'n 100 man! Toen kwamen alle football players op en begon de wedstrijd. In de break werden de homecoming king en queen bekend gemaakt, gewoon net zoals in MTV Made haha. En deden de cheerleaders een dansje, maar die zijn zo slecht dat ze beter kunnen stoppen.. Nee, het is niet zo dat de cheerleaders de populairste meiden op school zijn.. UIteindelijk wonnen de wedstrijd, wat uiterst bijzonder is, omdat ook ons football team niet al te best is.

De volgende dag was het dag van het gala. In de ochtend ben ik met Nancy naar een nagelsalon gegaan om onze nagels te laten doen, onze voeten en handen en dat was uiteraard vol genieten! De man die mijn nagels deed vroeg Nancy en mij of we zussen waren haha. Was weer goed voor Nancy haar ego. Rond een uur of 2 waren we klaar en kwam Arianne bij mij thuis en heb ik daar nagels gedaan. Een uurtje later kwam ook Lindsey en hebben we elkaar allemaal opgetut. Rond een uur of 4 kwamen twee andere meiden en rond 5 kwamen de jongens en hebben we met ze alle foto's gemaakt, echt amerikaans! We hadden om 6 uur een reservering in een restaurant in downtown Ann Arbor. Lekker gegeten met z'n alle, maar omdat de steak van de jongens zo klein was moesten we daarna nog naar de Burger King omdat ze niet genoeg hadden gegeten. Onderweg hebben wij nog bijna een wasbeer aangereden, maar we zijn er eigenlijk zeker van dat de wasbeer het heeft overleefd. Het was hilarisch, want de jongens hoorden ons schreeuwen in de auto achter ons, oeps! Uiteindlijk, rond een uur of 8 kwamen we aan op school en kon de dance beginnen. Toch wel een hoogtepunt was dat iedereen gewoon de 'Cupid Shuffle' kent en iedereen m ook danst tegelijk. Als je het liedje niet kent, google!!! De dance was tot 11 uur en we waren allemaal gesloopt omdat het een lange dag was en zijn lekker naar huis gegaan.  Het was een geweldig homecoming weekend!

Wat ik voor de rest heb gedaan... VEEEL!!
Ik ben afgelopen zondag naar een concert van Ingrid Michealson geweest, de zangeres van het liedje 'Be Ok'. Dat was echt super gaaf. Kris vind haar helemaal niks, dus kon lekker de hele avond Football kijken.

Ook ben ik natuurlijk niet vergeten om te gaan shoppen, moet ook gebeuren. Ik moet papa en mama maar vragen om een lege koffer te brengen als ze me komen opzoeken. En jaja, dat opzoeken gaat gebeuren in Maart en Juni!

Ik heb nog veel dingen om naar uit te kijken. 31 oktober is Halloween, 22 november Thanksgiving. In december natuurlijk kerst, en ik kwam tot de schokkend ontdekking dat ze hier helemaal geen tweede kerstdag hebben?!?! Wat is dat nou weer? Maar ach, met kerst gaan we naar de staat Vermont, en hebben we een huis gehuurd in het plaatsje Bennington. Rond de 28 gaan Nancy en ik vertrekken naar New York!!! Kerst in New York, dat gaat vast een sprookje worden!!! In het volgende jaar, alweer 2013, gaan we weer terug naar Ann Arbor en heb ik nog een paar dagen vrij. In februari ga ik naar Florida, naar Disneyland en alle andere parken woehoeeee. Jaloers? You should be. Daar blijven we voor een week in het huis van een vriendin van Nancy, super aardig! In Maart komen papa en Diaan naar het geweldige Amerika, en wat gaan we dan doen? Naja ,  we? papa, diaan, nancy en kris: BIER DRINKEN!  En in April gaan we cross country trip naar California maken. We gaan met de trein heen, en gaan eerst naar San Fransisco en dan door naar LA. Hollywood here I come!! Misschien wordt ik nog een keer ontdekt? SUper gaaf dus allemaal!! En in Mei is alweer de laatste maand van school en dan ga ik ook prom meemaken! Haar, make-up, een limo en een lange fancy jurk woehoe! En juni heb ik graduation, en dat is natuurlijk met een lange 'graduation' jurk en zo'n mooie pet!
Genoeg om naar uit te kijken dus, mij hoor je niet klagen!

Ik hoop dat jullie het weer een leuk verhaal vonden, en ik zal de foto's van homecoming ook op mijn blog uploaden!

Bye Bye!

1. Danny:
    3 oktober 2012
    Echt leuk Naomi dat het zo goed gaat nog heel veel plezier daar gr Danny
  2. Annelies:
    3 oktober 2012
    Wat een prachtig verhaal weer en herkenbaar hoe die Amerikanen denken over NL. Jaren geleden (nog vóór de golfoorlog!) heb ik ook een tijdje in de USA gewoond en herinner me deze nog: are you from Holland, I know somebody from Holland, Hans, do you know him? En als ik wel eens zei: I am Dutch dat er iemand terug zei: nice to meet you I'm Gary.
    Gekke Amerikanen.
    Al met al klinkt het fantastisch Naomi en wat een te gekke plannen, super hoor. Lekker genieten en een dikke kus van alle Bussen uit Bakkum.
  3. Ellen:
    3 oktober 2012
    Hey lieverd wat kun je toch heerlijk schrijven, daar word ik toch weer helemaal vrolijk van zo op de vroege ochtend! En Anne, jouw verhaal vind ik ook geniaal hoor :)! Moet je ook wat mee doen....

Geniet nog lekker mop....ik ben echt zo trots op je!

XX
  4. Martijn:
    Geweldig om te lezen. Ik mail je snel uitgebreid! Xx
  5. Manon:
    3 oktober 2012
    Die Amerikanen zijn niet helemaal goed hoorr... hahah! Super leuk allemaal meis! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt,
    veel plezier nog en geniet er van!
    xxx
  6. Charlotte:
    4 oktober 2012
    lieverd, super leuk om je verhaal te lezen en dat je het ook nog is heel erg naar je zin hebt! Je plannen voor de komende tijd zien er ook niet bepaald rot uit;) Geniet ervan! Dikke kus
  7. Miranda:
    9 oktober 2012
    Hé,
    Wat een heerlijk verhaal weer om te lezen!
    Krijgen die amerikanen wel aardijkskunde op school? Ongelofelijk hoe weinig bekend er is voor hun over hoe of wat in de wereld.
    Je bent vast de intelligenste vrouw daar nu tussen die amerikanen!
    Leuk hoor, dat je zo geniet en wat een leuke trips in de planning! Jou maanden in Amerika vliegen voorbij...
    Geniet van elke dag, voor je het weet staat je vader voor je neus!
    Liefs
  8. Oma:
    14 oktober 2012
    Pracht verhaal weer naomi,geniet er weer van,ik denk dat je daar elke dag een feest is.Als het zo door gaat wil je niet eens meer naar huis.Geniet er maar lekker van.
    Dag lief tot op skype.
    Dikke zoen doei,doei,xxxxxxxxx.
  9. Toetsie:
    11 november 2012
    Hoi Naomi,wat ontzettend leuk om te lezen.
    Je verteld het ook zo gaaf.
    Ik geloof dat die Amerikanen een apart volk zijn haha.
    En sommige niet al te slim......maar dat mag de pret niet drukken toch? Ik blijf je volgen, en geniet lekker dikke kus Toets