Even voorstellen..

3 juli 2012 - Castricum, Nederland

Hallo, ik ben Naomi Put en ik vertrek 25 juli 2012 voor 11 maanden naar Amerika voor een High School year. Mijn gastgezin, Nancy en Kris Koziol, wonen in de stad Ann Arbor, Michigan. Dit ligt een uur rijden van Detroit. Nancy en Kris zijn een getrouwd stel en hebben 2 honden en een kat. Ze staan overal voor open en nemen me in de tijd voordat school begint (4 september) al naar een hoop leuke dingen, zoals New York, Northern Michigan, een baseball game en een concert! Tref ik het of tref ik het?

Maar voordat ik hier terecht kom vlieg eerst met andere uitwisselingsstudenten van EF via Ijsland naar Boston om daar 10 dagen naar een Language and Culture Camp te gaan! Hier krijg ik les over de cultuur en taal van Amerika en hoe het leven daar gaat. Maar er worden ook veel tripjes en excursies gepland. Bijvoorbeeld een dagje naar Boston, super leuk!

Ik hoop dat het een leuk blog wordt om te lezen, zodat jullie een goed beeld krijgen van mijn jaar in Amerika!

1. Gerrit Jansen:
    4 juli 2012
    Heel veel plezier en succes en een leuk idee dat we je kunnen volgen gr Gerrit ,Sonja & Koen
  2. Ellen:
    4 juli 2012
    Kan ik je toch een beetje volgen....
  3. Ronald winder:
    4 juli 2012
    Heel veel plezier en succes daar en ik zal je volgen maak er een top jaar van daar groeten ronald ing en dirk
  4. Dar:
    8 juli 2012
    Jaaaa wij gaan je zeker volgen meis. Heel veel plezier daar. Kus van ons