Naam:
naomi-88.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hoi! Ik ben Naomi Put, ben 17 jaar oud en woon in Castricum. Mijn ouders heten Mike en Ellen en ik heb een tweelingzus, Lizzy. Ik vertrek 25 juli 2012 naar Amerika om een High School Year te doen. Lizzy en ik zijn nog nooit langer als 8 dagen uit elkaar geweest, dus dat gaat worden... Ik ben dit jaar gelukkig geslaagd voor de Havo en ik wist niet wat ik na de Havo zou willen gaan doen. Totdat mijn leraar Engels naar me toe kwam met een brochure van EF. Een organisatie die High School Years organiseert. Ik ben naar de opendag gegaan, en zo ga je dan een jaar naar het land van de onbegrensde mogelijkheden: Amerika. Ik hoop dat het een onvergetelijk jaar wordt!

Over mijn reis

Op 14 februari (Valentine's day)  kreeg ik dan eindelijk het verlossende berichtje dat ik een gastgezin heb. En wat voor een? Nancy en Kris Koziol. Een getrouwd stel met twee honden en een kat. Ze wonen in de grote studentenstad Ann Arbor, Michigan met ongeveer 130.000 inwoners. Ann Arbor ligt  een uurtje rijden van Detroit, dus ook vlakbij de grens van Canada.

De school waar ik heen ga ligt ook in Ann Arbor en heet Skyline High School. Echt een super grote school met een groot aantal leerlingen. Ik kan zelfs met de fiets naar school, als ik zou willen. Hoe luxe is dat?

Ik hou jullie zou vaak mogelijk op de hoogte van mijn jaar in Amerika!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, IJsland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.